Тема:Таблиця
ділення на 3. Складання задач за малюнком і запитанням,за поданим розв”язанням
(№656-663).
Мета:скласти
таблицю ділення на 3, працювати над її засвоєнням; формувати уміння
розв”язувати і порівнювати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання:схеми,
картки.
Хід уроку
1.Організація
класу.
2.Контроль,
корекція і закріплення знань.
2.1.Перевірка
домашнього завдання.
-Завдання
№654.Прочитайте рівності, які склали. Задача №655.Поясни розв”язання задачі.
2.2Усні
обчислення.
-А
давайте допоможемо і знайдемо яке курчатко у яйці. У нас є число 9. І нам потрібно розв”язати
приклади.
-Гра
“Квіточка”.
2.2.Каліграфічна
хвилинка.
-А
зараз відкривайте свої зошити, записуємо число, класна робота. І каліграфічно
записуємо цифру 8.А якщо доставити ще одну цифру 8, то що виходить?
3.Вивчення
нового матеріалу.
- Як називаються компоненти дії
множення?А ділення?
3.1.Робота
з таблицею.
- Давайте повторимо табличку
множення на 3.Записуйте табличка ділення на 3.Як з одного приклад на множення
зробити 2 на ділення?Давайте запишемо табличку у зошит.
6:3=2 6:2=3
9:3=3 9:3=3
12:3=4 12:4=3
15:3=5 15:5=3
18:3=6 18:6=3
21:3=7 21:7=3
24:3=8 24:8=3
27:3=9 27:9=3
-Яку
закономірність ви помітили?
-А
зараз записуємо вправа 657.І записуємо у зошит.
6:3=2 18:3-6=0
12:3=4 27:3-4=5
15:3-5=0 24:3+32=40
21:3+10=17 38+9:3=41
4.Фізкультхвилинка.
5.Формування
математичних умінь.
-Давайте
поглянемо на задачу 658.Прочитаємо умову першої задачі.
-Про
що йдеться у задачі?Скільки було всього огірків?
-І
що з ними зробили?
-І
що нам треба дізнатися?
-А
розклали це що означає?
9:3=3(ог.)
Відповідь:3
огірка.(на рівні частини)
-А
погляньте на наступну задачу. Прочитайте умову.
-Про
що йдеться у задачі?Скільки було всього огірків?
-І
що з ними зробили?
-І
що нам треба дізнатися?
-А
розклали це що означає?
9:3=3(т.)
Відповідь:на
3 тарілки.(на вміщення)
-Погляньте
на задачу 659.Що нам потрібно тут зробити?
-Давайте
складемо першу задачу за малюнком і запитанням.
У
двох букетах було 6 тюльпанів разом. Скільки тюльпанів у кожному букеті?
-Про
що розповідається у задачі?
-Скільки
було букетів?
-А
чи можемо ми дізнатися скільки тюльпанів у кожному букеті?
6:2=3(т.)
Відповідь:
з тюльпани.
-А
давайте складемо наступну задачу.
У
одному букеті 3 тюльпана. Скільки тюльпанів у 2 таких букетах.
-Про
що розповідається у задачі?
-Скільки
було тюльпанів у двох таких букетах?
2˟3=6(т.)
Відповідь:6
тюльпанів.
-Прочитайте
умову задачі 661.
-Рівносторонній
трикутник- це трикутник у якому всі сторони рівні.
-Про
що розповідається у задачі?
-Скільки
дорівнює периметр?
-То
чому дорівнює довжина однієї сторони?
15:3=5(см)
Відповідь:5
см довжина однієї сторони.
-А
зараз погляньте на задачу 660.Давайте складемо задачу за даними.
6.Підсумок урок.
-То про що ми сьогодні говорили?
7.Домашнє завдання
-На домашнє вам будуть номери №662,663.
7.Домашнє завдання
-На домашнє вам будуть номери №662,663.
Немає коментарів:
Дописати коментар